هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بحب واعمل ايه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
academy_love
مشرف الضحك والفرفشة
academy_love

بحب واعمل ايه Empty
مُساهمةموضوع: بحب واعمل ايه   بحب واعمل ايه Icon_minitimeالأربعاء يناير 23, 2008 6:58 pm

أعلم أني أكتب بعد فوات الأوان، فأنا دايما ما أفعل كل شيء متأخرا.. أرجو أن تتقبلوا كلامي.

أنا شاب في 25 من عمري وكأي شاب كنت أبحث عن فتاة أحلامي حتى وجدتها منذ فترة قليلة، ولكن مع مرور الوقت صارحتني بسرها أنها لم تعد بنتا وحكت لي قصة لا أعرف هل أصدقها أم لا.. ولكن هذه ليست المشكلة..

المشكلة أني أحاول أن أنساها بشتى الطرق ولكني أفشل فأنا أحبها بشدة.. أفيدوني ماذا أفعل؟
مع تحياتى 0000000
اكاديمى
miss_nany27
المشرف العام
المشرف العام
miss_nany27

انثى

بحب واعمل ايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب واعمل ايه   بحب واعمل ايه Icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 7:15 am

ارى ان ينساها لأنه ربما يكون متعاطف معها حاليا ولكن قصتها ستبقى فى خياله تسيطر عليه وقد يشك فيها بعد ذلك ان ارتبط فيها لأن من عادات الرجل الشرقى انه لا يغفر حتى لو تابت

الا اذا كان لديه القدرة على التسامح وان ينسى ما مضى فعليه ان يرتبط بها وان ينسى هذا الموضوع
سما
مشرفة المشاكل العاطفية والصور الرمانسية
مشرفة المشاكل العاطفية والصور الرمانسية
سما

انثى

بحب واعمل ايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب واعمل ايه   بحب واعمل ايه Icon_minitimeالسبت فبراير 02, 2008 5:10 am

انا رأى يعنى انك لو بتحبها بجد ممكن تسمحها على اى حاجة ونفس الوقت مقدرش اقولك استمر معها لان كلامك ده عاوز واحد يقدر يسامح بجد وبيحب اوى كمان علشان يقدر يسامحها او حاول تلاقى حب تانى علشان تقدر تنساها والامر يرجع ليك
http://www.fager.com
سالى على
مشرفة الاغانى والافلام
مشرفة الاغانى والافلام
سالى على

انثى

بحب واعمل ايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحب واعمل ايه   بحب واعمل ايه Icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 6:13 am

انا شايفه ان دة هيعتمد على الحكايه من اوائلها ,يعنى هى ليها ذنب ولا ؟يعنى انت لوحدك اللى تقدر تحدد
http://groups.yahoo.com/group/moon_lover2100/

بحب واعمل ايه
صفحة 1 من اصل 1